21 mei: Open Atelier en zelf portretten maken

WAK.KunstWerkt_affiche Kemp In mei doe ik mee aan de Week van de Amateurkunst (waknederland.nl), van 17 t/m 25 mei.

Let op de ramen in die week, het project Kunst Kijken probeert namelijk een mega tentoonstelling van de Nederlandse ramen te maken. Iedereen kan een kunstwerk voor het raam hangen, zodat je in een straat als het ware van ‘galerie’ naar ‘galerie’ loopt… Wordt vast heel bijzonder!

Dat betekent dat ik in die week een middag mijn atelier open zet voor iedereen die mijn recente werk wil bekijken. Ook bied ik de mogelijkheid om zelf een portret te schilderen. Dat is zowel voor kinderen als voor volwassenen een leuke ervaring!

Het atelier is open op:

  • woensdag 21 mei 2014
  • van half 2 tot 5.

Het adres is Domineesbergweg 91 in Rhenen en de toegang is natuurlijk gratis!

Wees welkom!

NB de mogelijkheid op zaterdag 24 mei is vervallen.

